עם ההתפחות טכנולוגית הדפוס,הוזלו משמעותית עלויות ההדפסה על גבי מוצרי פרסום.
עד ההתפתחות הטכנולוגית שהתרחשה, רק חברות גדולות מאוד יכלו להפיק מוצרי פרסום מכיוון שניתן היה להדפיס רק בכמויות ייצור המוניות של עשרות אלפים.
ניתן לחלק את מוצרי הפרסום למספר קטגוריות נושאיות לפי סוגי חלוקה ונושאים:
מחזיקי מפתחות, סטרס בול, תיקי כנסים, שקיות ירוקות (תיקים מחומר הניתן למחזור), עטים - מוצרים פשוטים, וזולים המתאימים לחלוקה המונית בתערוכה.
מכתביות, תיקי כנסים, סט של מכשירי כתיבה - מוצרי פרסום יקרים יותר המתאימים לחלוקה בכנס מקצועי.
מוצרי פרסום לרכב, שעונים, מוצרי פרסום למשרד מעמדים לשולחן, מוצרים למחשב - מתאימים לחלוקה של איש מכירות בפגישה.
מארזים יוקרתיים, מוצרי טכנולוגיה מתקדמים, דיסק און קי - מתאימים לחלוקה בפגישה ללקוחות פרימיום וללקוחות חשובים.
לכל קטגורית מוצרים יש מאות מוצרים מתאימים באיכויות ובטווחי מחיר שונים. רוב המוצרים ניתנים למיתוג לפי צרכי הלקוח ובכפוף לאילוצי תקיב, חומר המוצר, עמידות ההדפסה והלוגו המודפס.
עד ההתפתחות הטכנולוגית שהתרחשה, רק חברות גדולות מאוד יכלו להפיק מוצרי פרסום מכיוון שניתן היה להדפיס רק בכמויות ייצור המוניות של עשרות אלפים.
ניתן לחלק את מוצרי הפרסום למספר קטגוריות נושאיות לפי סוגי חלוקה ונושאים:
מחזיקי מפתחות, סטרס בול, תיקי כנסים, שקיות ירוקות (תיקים מחומר הניתן למחזור), עטים - מוצרים פשוטים, וזולים המתאימים לחלוקה המונית בתערוכה.
מכתביות, תיקי כנסים, סט של מכשירי כתיבה - מוצרי פרסום יקרים יותר המתאימים לחלוקה בכנס מקצועי.
מוצרי פרסום לרכב, שעונים, מוצרי פרסום למשרד מעמדים לשולחן, מוצרים למחשב - מתאימים לחלוקה של איש מכירות בפגישה.
מארזים יוקרתיים, מוצרי טכנולוגיה מתקדמים, דיסק און קי - מתאימים לחלוקה בפגישה ללקוחות פרימיום וללקוחות חשובים.
לכל קטגורית מוצרים יש מאות מוצרים מתאימים באיכויות ובטווחי מחיר שונים. רוב המוצרים ניתנים למיתוג לפי צרכי הלקוח ובכפוף לאילוצי תקיב, חומר המוצר, עמידות ההדפסה והלוגו המודפס.